You have a connection in the States

Precisando de alguma coisa para seus jogos? Ou simplesmente quer negociar seus pertences? Venha pro mercado do escambo e da pechincha na Taverna do Ogro!

Moderators: LUCAL, aberway

You have a connection in the States

Postby WCx4 » Mon Jan 31, 2011 10:05 pm

I recently noticed that some of the auctions on Ebay only ship to the USA. This is unfortunate since there are so many players in Brazil! Good news, I live in the States and I am willing to volunteer to bid on your behalf. If I win the auction then I will ship to you at my cost after you PayPal the money to me (as a gift to avoid fees or add fees to payment). Of course if you wanted to donate a card or few $ for my time I would accept it ;) . I would only bid for one person per auction, whoever PMs me first. I will only bid for people I have had transactions with before. If we haven't had transactions before I would require you to send me or a 3rd person, the $ for the bid in advance and any remaining funds would be reimbursed at the end of the auction.

Here's how it would work:

1) You contact me via PM with the item # and your max bid
2) I will confirm via PM the information
3) After confirmation of information I place a bid on that auction in the amount of your max bid.
4) If I win the auction I will contact you via PM with my PayPal info and you forward the payment to me as a gift (or add 3% for fees)
5) When I receive the card(s) I will ship them to you in the manner of your choosing, you will PayPal me the cost of shipping
6) You are so happy that you send me a Bell of Might (this step is optional :D )

If this is something that would be helpful then great. If it isn't then, oh well, I offered.

Google translate

Recentemente eu notei que alguns dos leilões no Ebay enviamos somente para os EUA. Isto é infeliz desde que há tantos jogadores no Brasil! Boas notícias, eu vivo nos Estados Unidos e eu estou disposto a oferecer para compra em seu nome. Se eu ganhar o leilão, então vou lhe enviar em meu custo depois que o dinheiro do PayPal para mim (como um presente para evitar taxas ou adicionar as taxas de pagamento). Claro, se você queria doar um cartão ou poucos dólares para minha vez eu iria aceitá-lo;). Gostaria apenas de licitação para uma pessoa, por leilão, quem PMs mim primeiro. Eu só lance para pessoas que tiveram as operações com antes. Se nós não tivemos operações antes que eu exigiria que você me enviar ou uma terceira pessoa, o $ para a oferta de antecedência e os fundos remanescentes serão reembolsados no final do leilão.

Aqui está como isso funcionaria:

1) Você me contactar via PM com o item # e seu lance máximo
2) Eu vou confirmar a informação via PM
3) Após a confirmação da informação que eu colocar um lance em que o leilão, no valor de seu lance máximo.
4) Se eu ganhar o leilão entrarei em contato com você via PM com o meu info PayPal e você antecipar o pagamento para mim como um presente (ou adicionar 3% de taxas)
5) Quando eu receber o cartão (s) vou enviá-los para você na forma de sua escolha, você vai me PayPal o custo do transporte
6) Você está tão feliz que você me enviar um Bell of Might (este passo é opcional: D)

Se isso é algo que seria útil, então ótimo. Se não for, então, oh bem, eu ofereci.
My interview with Yogi in 2000
2000 GenCon World Championship decklist
2001 GenCon World Championship decklist
2003 GenCon World Champion decklist (looking for it)
2004 GenCon World Champion decklist (looking for it)
WCx4
Aliado
Aliado

Re: You have a connection in the States

Postby WCx4 » Mon Jan 31, 2011 10:09 pm

Just to be clear, I am only offering this on auctions for Spellfire cards that ship to US only. I won't bid on antique teacups or Beanie Babies for you :)
My interview with Yogi in 2000
2000 GenCon World Championship decklist
2001 GenCon World Championship decklist
2003 GenCon World Champion decklist (looking for it)
2004 GenCon World Champion decklist (looking for it)
WCx4
Aliado
Aliado

Postby Eduardo Barreto » Tue Feb 01, 2011 9:39 am

MAN! Tkx for this offer! probably u will have a lot of bids to make, for everyone! :D
Eduardo Barreto
Clérigo
Clérigo

Postby Rafael Heller Heck » Tue Feb 01, 2011 12:29 pm

American will use the opportunity of little things as the end of the world is in 2012, according to Mayan calendar! :shock:
Rafael Heller Heck
Mago
Mago

Return to Taverna do Ogro Manco [Sales]